dimarts, 12 de maig del 2009

Recorregut OPEN NATURA Sant Gregori

Ahir dilluns vaig anar amb la bici a treballar i preparat amb tots els estris per sortir després amb en Txema i en Dani (Dovizioso) a fer, seguint el track amb el GPS, part del recorregut de l'Open Natura que es va fer a Sant Gregori.
Jo no tenia clar com em trobaria després de lo de Vilablareix, però només sortir de la feina vaig començar a pedalar marcant un bon ritme que vem mantindre fins a Sant Gregori. Allà vaig conectar el GPS i a seguir la ruta. La primera part ja la coneixia i ens vem estalviar la part de Cartellà per anar directament a Canet i començar a pujar. Després anavem carenant per unes pistes sense gaire encant i després de reparar una punxada a la meva roda davantera va començar una baixada llarga, molt inclinada i amb talls tècnics que estava bé. Vem travessar la carretera de St. Esteve i vem agafar un corriol obert per l'ocasió molt maco.

Després vem travessar el Llémena...


... per anar a buscar uns corriols divertits amb talls molt tècnics cap al camí Ral que va cap a Llorà.

Després va tocar tornar a travessar el riu, com no, mullant-nos els peus com es tradició quan sortim els tres, excepte en Txema que va preferir no mullar les sabates noves ...


... i en Dani, que molt valent, va travessar sense baixar de la bicicleta i si mireu bé el video, veureu que en un moment, l'aigua li cobreix pràcticament sensera la roda del davant ...

Després de seguir gran part del Camí Ral vem arribar a una passera de fusta que tornava a travessar el Llémena i que cadasqú va passar com va creure convenient ...



(En aquest tram el riu el trasllada a un altre indret i no semblem estar a escasos 15 km de Girona).


... i agafavem un tall de corriols i després pistes cap a les bústies de la carretera de Les Serres. Aquí en Txema va començar a posar el seu ritme i en Dovizioso anava mantenint-lo. Vem arribar a una zona planera i després de baixada molt ràpida que vaig fer primer apretant gairabé a tope i es va fer divertida, però tot lo bó s'acaba i de nou tocava pujar ... i quina pujada ... En Txema de nou va marcar el seu ritme, jo el meu i en Dovi a darrera meu sense forçar ... Ja començavem a estar tocats i encara quedava pujar la pista cap a Sant Grau que es va fer llarga, però quan va arribar de nou la baixada cap a el corriol que va fins a Santa Afra, fora frens i a fons fins a baix. Una bona estona de descens que es va convertir en un bon final, encara que quedava arribar a Sant Gregori i després a Girona ...
En total em van sortir 51 km i vem passar una bona tarda de BTT amb un recorregut que recomano i que intentarem repetir...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada